Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Οι δικές σας ιστορίες: Μάριος & Μαρία, ένα αχτύπητο δίδυμο!

  • Πώς γνωρίσατε το Μάριο και πώς του δώσατε το όνομά του?

Τον Μάριο τον γνώρισα περίπου 15 ημερών και τον απέκτησα δυο μηνών .

Γνώριζα την μαμά του την ΈΛΣΑ και με μεγάλη τους χαρά οι ιδιοκτήτες της που είναι κουμπάροι μου, μου  έδωσαν για υιοθεσία το άσπρο χνουδωτό μπαλάκι της Έλσας τους. Η πρώτη μου συνάντηση με τον Μάριο ήταν γεμάτη από ανάμικτα συναισθήματα, συναισθήματα χαράς και συγκίνησης, o Μάριος τότε μικροσκοπικός χωρούσε στην μισή παλάμη του χεριού μου. Το όνομα του το σκέφτηκε η μητέρα μου για να έχουμε το ίδιο όνομα και στην πορεία προσθέσαμε και το πρόεδρο μιας και ήταν ο εμπνευστής μου για την δημιουργία της ομάδας ΜΑΛΤΕΖ ΜΑΡΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ.

  • Ποιο είναι το αγαπημένο του παιχνίδι?

Το αγαπημένο παιχνίδι του Μαριούλη είναι να παίζει με ένα πλαστικό καρότο και έναν μαλλιαρό άγιο Βασίλη. Παιχνίδια τα οποία τα έχουμε χρονιά και δεν τα αλλάζει με όσα καινούρια και αν του χαρίσουν.

  • Τι φοβάται πιο πολύ?

Φοβάται πολύ όταν βρέχει φοβάται τον δυνατό ήχο της βροχής και τους κεραυνούς.

Επίσης φοβάται τις φωνές  όταν διαπληκτίζονται άνθρωποι σε καυγάδες.

  • Ποιος είναι ο καλύτερος του φίλος?

Ο καλύτερος του φίλος ακούει στο όνομα Μπίλιας και είναι ένας υπερβολικά χαριτωμένος πεκινουά .Όταν συναντιούνται κάνουν χαρές και αγάπες σαν μωρά παιδιά ο Μάριος όμως και μόνο στο άκουσμα του ονόματος του τρέχει σαν παλαβός να τον βρει και βγάζει συναισθήματα νοσταλγίας και χαράς. Επίσης κολλητός του φίλος είναι ο Νίνο Περάκης  γιατί είναι ο πρώτος φίλος μαλτεζ που γνώρισε και η φιλία τους κρατάει χρόνια.

  • Πες μας την πιο  αστεία ή τρομακτική ιστορία στην οποία υπήρξε «πρωταγωνιστής» ο Μάριος!

Η πιο αστεία ιστορία με τον Μάριο για εμένα είναι ότι εξαιτίας του ονόματος του ΜΑΡΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ πολλοί αναρωτιούνται αν έγιναν εκλογές ,αν ψηφίστηκε  και αν νομίμως φέρει το όνομα πρόεδρος. Όλο αυτό μας προκαλεί γέλιο και σίγουρα είναι αστείο να αναρωτιούνται «νοήμονες» άνθρωποι  στις μέρες μας για κάτι τέτοιο.

Ο Μάριος δημιούργησε την ομάδα ΜΑΛΤΕΖ ΜΑΡΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ κα αυτή την στιγμή την απαρτίζουν περίπου 2500 μέλη είμαι περήφανη και παράλληλα συγκινούμαι γιατί μέσα από τον Μάριο γνωρίστηκαν άνθρωποι που ανέπτυξαν δυνατές φιλίες και σχέσεις ζωής.


Στο:Οι ερωτήσεις σας & οι απαντήσεις μας

from WordPress http://ift.tt/2mZnCFc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου